niedziela, 2 czerwca 2013

Holiday !



No to zaczynamy dietę !
Waga początkowa : 75 kg
Cel : 60 kg
Trzeba zacząć ćwiczyć i nie jeść !
A wakacje już blisko, więc nie wiem jak się pokaże w bikini.
Brzuch , boczki, uda ! - ZGIŃCIE !!!
Cycki - zostańcie !
Będzie ciężko biorąc pod uwagę fakt, że jestem uzależniona od chipsów.
DAMN IT !
Koniec z siedzeniem przed laptopem z paczką Lays przy filmie.
Za to zaczynamy ćwiczenia, jeszcze nie wiem jakie, coś się wymyśli.
Tłuszczu wal się - nie chce cię u mnie, niszczysz mi życie !
Nie będzie łatwo bo mam otyłość w genach, i mama i ojciec są otyli, ale muszę się zmotywować widząc ich problemy ze zdrowiem, które są związane z wagą...

Jeszcze miesiąc mi został i WAKACJE !!!
W Końcu ! Skorzęcin, Morze, wieczne balety, high life, zero stresu.
WARUNEK : zdanie wszystkiego w szkole !
Taaa... a z tym może być ciężko.
MATMO ! HISTORIO ! POLSKI ! - JEBCIE SIĘ :D
All- Nightery to u mnie norma. Teraz trzeba spiąć dupę bo koniec roku tuż tuż, a ja nawet nie potrafię wstać do szkoły, za to wiecznie blałkuję, chodzę na balety i robię wszystko tylko się nie uczę  !
Potrzebuję Motywacji ! A jej nie mam !
Tak więc PRZYPAŁ !
PEACE :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popular Posts