środa, 5 czerwca 2013

No motivation !




Powinnam się uczyć ! Nie mam siły, spać mi się chcę, mam dosyć...
Zgiń historio !

Z dietą przypałowo ! Mama przywiozła na obiad KFC - na serio robi mi na złość :P
Nie schudnę już chyba nigdy, zero motywacji.

ON ! Nawet nie zwraca na mnie uwagi. 
A każda myśl wokół niego !
I HATE LOVE & ALL THAT SHIT !

A miałam się tyle nie przejmować... tak się nie da.

Chciałam zmienić towarzystwo...
Ale ciężko jest się odciąć tak nagle. Mamy razem tyle wspomnień, imprez, problemów...
Ale z drugiej strony oni mnie niszczą, a do tego non stop się z nimi kłócę i ostatnio nie dogaduję.
Nie wiem co zrobię.
Jedna kłótnia rozwaliła wszystko.
Sama pierwsza ręki nie wyciągnę ani nie przeproszę - mam swój honor i dumę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popular Posts