wtorek, 4 czerwca 2013

Monday !

Poniedziałek rozpoczęty perfectamente !
Czy picie wódki z rana to zło ? :D
BLAŁECZKA
No jak to my stwierdziłyśmy że pijemy !
ANTONÓWKA - LUBELSKA <3 - POLECAM !!! Pyszna !

Kupiłyśmy , poszłyśmy na miejscówkę, jedna wpierdala KFC no i stwierdziłyśmy że czas otworzyć wódeczkę !
A WÓDKI NIE MA ! Została w sklepie ! Hahahah...
Trzeba być na serio nienormalnym, żeby isć po wódkę i ją zostawić... 
NEVER AGAIN !
Więc kurna wracamy a szłyśmy chyba z buta 20 minut dobre tam i z powrotem, zajęło nam to godzinę !
Zostawię bez komentarza.
W końcu jak się dobrałyśmy to wleciał dobry stan <3
Takie poniedziałki to ja uwielbiam.



Ale to trzeba być mną... mam jutro ważny sprawdzian do napisania z matmy a ja nic nie umiem !
Nawet nie wiem z czego on jest ! Więc wyczuwam kibel ! ;/
Nie dam rady się tego nauczyć... jestem załamana tym wszystkim... tą szkołą... brak słow.

Jak przyszłam do domu, zjadłam Pizze !!! I kurna jak tu się odchudzać ?! Jak mama na przywozi pizze i to taką dobrą ! Aż kusi ! Zjadłam całą o.O 
Czasem mam wrażenie, że robi mi to specjalnie...
Ale i tak jestem z siebie dumna ! Odmówiłam sobie dzisiaj : KFC, słodyczy, tosta i pop cornu.
Jedyna motywacja: ON ! <3
No chcę go... choć i tak wiem, że raczej to się nie stanie... :(

No i by the way ! Zjadłam, zrobiła się afera na fb więc poszłam spać.... z tym stanem... budze się po jakichś 2 godzinach w sumie nie spania ale leżenia... A TU KAC ! Suszy mnie + Głowa mnie boli ;/
I jak mam się nauczyć tej matmy ? DUPA !
SIERPNIU WITAJ !


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popular Posts